بازی..




















از تمام دار دنیا¤ تنها یک چیز دارم¦ دوســــــــــــتــــــــــــت ¤

کنــارت هستند..

تا کـــی؟

تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند..

از پیشــت میروند یک روز..

کدام روز؟

وقتی کســی جایت آمد..

دوستت دارند..

تا چه موقع؟

تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند..

میگویــند عاشــقت هســتند..

برای همیشه..!

نه......

فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود..

و این است بازی

باهــم بودن!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ܓ♥علـ ــ ـــ ــ ــ ــ ــܓ♥ஜ♥| |


مطالب
» عشق ممنــــــــــــــوع!
» دیوانهــــــــ
» وَعـــــدهـ مـــــآ
» خـ‗__‗ـدایـ ‗__‗ـا . . .
» دلمــ کهــ میگیرد☠
» دوستم داشته باش
» گاه یه سنجاقک...؟!
» یهــــو میـــان و میـــرن...
» قسمت
» بـاشـد
» من تنها.....
» سخت است
» دلم گرفته
» خسته
» بنویس و برو...
» بازی..
» سکوتم پر از حرفه...
» نمی توانی دوستم نداشته باشی
» هنــــــــــــــــــــــوز !!
» کاش بودی ...
» دوســــــــــــتــــــــــــت دارم
» غرور...
» اشتباه...
» ردپـا
» ببخشــ ـ دلمـــ ـ
» دلم برایت تنگ شده....
» باتو
» همیشه باید کسی باشد
» دوستت دارم
» فــــــــــــــ.......... اصلــــه
» وقتی کســــــــــــــــی را دوست دارید
» آنچه نامش را عشق گذاشتم!!!
» او
» من و تو
» عاشقت شدم

Design By : RoozGozar.com